1121 keer bekeken

Voorstel verbetering Clubs

• zondag 14 augustus 2022 @ 15:05
    reactie op (#14) Sil-Kops

Quote: Sil-Kops

zondag 14 augustus 2022 @ 10:52

Ik ben ook niet een persoon van wensjes en groetjes, doe het zeer zelden.Wat zeer zeker een bijdrage kan opleveren, als je iets plaatst, of er is iets geplaatst, om aan iedereen, die op je site zit, een clubmailing te sturen.Op zomanier betrek je, je leden er wel bij de activiteiten.Fijne zondag en drik water he, vooral met deze hoge temperaturen.

Voordat dit zin heeft moet ik wel eerst wat meer leden hebben. Desondanks hoop ik dat veel mensen de club bezoeken, ook als niet lid, om de meest belangrijke concerten een lijstje van te zien.

Zou leuk zijn als club kan groeien naar 20+ leden. Anyway wees ook vrij om je aantemelden.

• zondag 14 augustus 2022 @ 10:52

Ik ben ook niet een persoon van wensjes en groetjes, doe het zeer zelden.

Wat zeer zeker een bijdrage kan opleveren, als je iets plaatst, of er is iets geplaatst, om aan iedereen, die op je site zit, een clubmailing te sturen.

Op zomanier betrek je, je leden er wel bij de activiteiten.

Fijne zondag en drik water he, vooral met deze hoge temperaturen.

• vrijdag 12 augustus 2022 @ 01:46
    reactie op (#12) ief46

Quote: ief46

donderdag 11 augustus 2022 @ 13:35

Nou vergeet die jongeren echt maar want zelfs de ouderen komen de laatste jaren niet verder dan goedemorgen etc. wensjes want dat zie ik ook op mijn eigen club. Een paar jaar geleden waren er nog een flink aantal leden aktief (hoewel het wel altijd dezelfde mensen waren) en behalve het onderwerp waar de club over gaat (honden) werd er veel lief en leed gedeeld, mooie teksten neergezet en foto's en ook grappige zaken. Nu al jaren niet meer en is mijn club in een wensjes-club veranderd wat ik ook doe.

Mja, ik doe aan mijn club niet aan wensjes en groetjes. Wel probeer ik de club te vullen met nuttige dingen. En ik denk een concertagenda waar alles een beetje op een rij staat, kan wel handig zijn of nuttig zijn.

Anyway wees vrij om mijn Concert Agenda clubje te joinen.

• donderdag 11 augustus 2022 @ 13:35
    reactie op (#11) Thuru

Nou vergeet die jongeren echt maar want zelfs de ouderen komen de laatste jaren niet verder dan goedemorgen etc. wensjes want dat zie ik ook op mijn eigen club. Een paar jaar geleden waren er nog een flink aantal leden aktief (hoewel het wel altijd dezelfde mensen waren) en behalve het onderwerp waar de club over gaat (honden) werd er veel lief en leed gedeeld, mooie teksten neergezet en foto's en ook grappige zaken. Nu al jaren niet meer en is mijn club in een wensjes-club veranderd wat ik ook doe.

• donderdag 11 augustus 2022 @ 12:59
    reactie op (#10) ief46

donderdag 11 augustus 2022 @ 12:54

Nou denk maar niet dat je jongeren hiernaar toe krijgt hoor want die hebben niet de tijd of het geduld om er echt voor te gaan ziten. Alles moet snel en daarom blijft het ook zo oppervlakkig op de andere social media, hoewel ik geen ervaring heb met andere social media. Ik heb niet eens FB bijvoorbeeld en werk ook nog op een ouderwetse desktop omdat mijn ogen niet zo goed zijn en mijn vingers te dik voor dat gepiel op een mobiel.

Ik denk dat jongeren de mogelijkheden van clubs fantastisch zouden vinden als ze eenmaal met clubs in aanraking zijn geworden. Men kan zelf weten of men er veel of weinig tijd in zal steken.

er zijn genoeg inactieve clubs of clubs die het alleen van groetjes en wensjes moeten hebben. Aan wensjes en groetjes doe ik niets. Ik lees ze uiteraard ook niet.

maar aan andere kant zijn er ook een aantal fantastische clubs waar veel tijd en liefde word besteed

• donderdag 11 augustus 2022 @ 12:54
    reactie op (#9) Thuru

Nou denk maar niet dat je jongeren hiernaar toe krijgt hoor want die hebben niet de tijd of het geduld om er echt voor te gaan ziten. Alles moet snel en daarom blijft het ook zo oppervlakkig op de andere social media, hoewel ik geen ervaring heb met andere social media. Ik heb niet eens FB bijvoorbeeld en werk ook nog op een ouderwetse desktop omdat mijn ogen niet zo goed zijn en mijn vingers te dik voor dat gepiel op een mobiel.

• donderdag 11 augustus 2022 @ 12:41
    reactie op (#1) ief46

zondag 07 augustus 2022 @ 11:51

Casper ken jij nog mensen die de allereerste beginjaren van Clubs hebben meegemaakt en Clubs een warm hart toedragen? Zo ja, zou het een haalbaar/goed idee zijn om de koppen bij elkaar te steken en te brainstormen hoe je weer leven in Clubs kan krijgen en als daar wat uit mocht komen met voorstellen naar de eigenaar te gaan? Ook zou een enquette voor alle leden en clubeigenaren een goed idee kunnen zijn waarin o.a. vragen staan zoals: Of ze door willen gaan met clubs, zo ja, waarom. Wat men aan veranderingen zou willen. Waarom men gebruik maakt van Clubs. Of men voorstellen heeft ter verbetering van Clubs. etc. Verder denk ik dan je het kan vergeten dan mensen onder de 40 jaar gebruik zullen gaan maken van Clubs omdat men tegenwoordig met een mobiel in de mond is geboren en alles zeer gehaast schijnt te moeten. 

Ook voor jongeren, juist ook voor jongeren dit ook intressant moet zijn. Kijk maar is naar de mogelijkheden van clubs en dat vergelijkt met Facebook, twitter en istagram. Dan zie je dat de mogelijkheden van de 3 genoemde erg weinig is.

Ja, er zal een update moeten komen om onder andere clubs meer geschikt te maken zodat je met mobiel er ook goed mee aan de slag kan. En nog wat andere kleine updates en bugfixes.

Met de club meeting zijn we ook op idee gekomen om hier een bijdrage aan te willen geven, een donatie. Alleen moet de bedrijf achter clubs daar wel achter staan.

• woensdag 10 augustus 2022 @ 00:15
    reactie op (#7) Mystic

Facebook is geen Clubs en zal dat nooit worden ook. Het is gehaaster, chaotischer, onoverzichtelijker en oppervlakkiger, althans dat zijn mijn ervaringen. En dat zeg ik nu niet omdat ik opkom voor Clubs, want al vanaf het prille begin had ik al door dat Facebook geen Clubs is, en dat is een compliment voor Clubs, waar het veel meer draait om onderwerpen en thema's. Op Facebook zijn ook niet de mogelijkheden om je pagina mooi op te bouwen, je mag een icoon uploaden en een achtergrondbanner. Natuurlijk zit de halve wereld nu op Facebook, en das prima, maar Clubs zal het nooit worden. Omgekeerd zal Clubs nooit Facebook worden. Daar is het nu eenmaal drukker, niet in het minst door het feit dat Clubs een Nederlandstalig platform is en Facebook internationaal is ingericht, ook nog eens gratis.

Facebook zal zijn charme hebben, mij ontgaat die.

• dinsdag 09 augustus 2022 @ 20:57
    reactie op (#1) ief46

Ik denk dat het bij veel mensen niet bekend is. En er dus te weinig van af weten dat dit bestaat.

Dit is juist een erg leuk platform met toch wel mogelijkheden om mensen met gelijkmatige interesses bij elkaar te brengen.

Ik vind het juist goed dat er iniatieven zijn om clubs beter te maken.

En ook dat er meer bekendheid zou komen.

Facebook is zo bekend net als Twitter.

Dus daar zie je dan ook de meeste mensen.

Terwijl facebook bij lange na niet zo leuk als clubs is.

• dinsdag 09 augustus 2022 @ 20:44
    reactie op (#5) ief46

Misschien is het hoe dan ook een grote opsteker dat er nu zoveel over de toekomst wordt gesproken, dat anderen ook denken: ik ben niet de enige die zich zorgen maakt, en wellicht kan ik ook bijdragen. Als we dat al bereiken, zijn we een heel end. Het communitygevoel op dit platform is nog steeds groot.